Článek

Objednávání návštěv na klinice předem

Vážení klienti, moc nás těší, že si nacházíte se svými zvířecími kamarády cestu na naši VET-PLUS kliniku stále v hojnějším počtu.

V důsledku vyššího provozu na klinice na vás ale máme prosbu. OBJEDNÁVEJTE se, prosím, a to předem. Telefonicky, emailem nebo pomocí formuláře na webu. Předejdete tak nepříjemnému čekání, které se někdy může protáhnout až na desítky minut, protože při souběhu dvou klientů v čekárně ve stejný čas dostane přednost objednaný pacient.

✅ ano, někdy nezvedneme sluchátko hned, když voláte, protože ošetřujeme -> ale naše ústředna si pamatuje vaše telefonní číslo, na nepřijatý hovor vám cinkneme zpět

✅ na email nebo zprávu webu také zareagujeme, ideálně uveďte svůj telefon, zavoláme na něj a operativně se domluvíme na termínu

✅ došlo-li k úrazu nebo řešíte jiný akutní stav ohrožující vaše zvířátko na životě, volejte z auta, když k nám jedete a ujistěte se, že vás můžeme přijmout -> pokud například operujeme, a rovnou se objevíte v čekárně, aniž bychom o vás věděli, vašemu kamarádovi nejsme schopni v ten daný moment pomoci, ohrozili bychom život pacienta na sále … v takovém případě vás raději nasměrujeme na jiné veterinární pracoviště, neztratíte tak drahocenný čas 🙏

✅ rozumíme, že se divíte a pravděpodobně jste i nevrlí, když jste přišli do čekárny dřív, ale do ordinace vezmeme jako prvního klienta, který přišel po vás -> ano, to je přesně příklad rozdílu mezi OBJEDNANÝ x NEOBJEDNANÝ … každému chceme dopřát kvalitní čas na ošetřeni a pokud jste neobjednaní, přijdete v 15:50, tak vás nestihneme vzít, pokud je na 16:00 objednaný někdo jiný a přijde do čekárny po vás, třeba až v 15:59

✅ pokud přijdete NEOBJEDNANÍ, respektujte, prosím, že pořadí pacientů určuje lékař a je možné, že budete čekat

Děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále budete spokojeni s naší prací a péčí o vaše kamarády.

Tým VET-PLUS